matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Onsdag

Kategori:

Kom upp i tid imorse så jag kom i tid till kursen :P Wohooo ! Duktig ja (;

Idag skulle jag kolla på lägenheten kl 15 . Va tror ni dumjäveln (Tysken) gör som ska visa mej den då ? Jo efter att jag ringt o sagt att jag står utanför o väntar så kommer han ut efter en liten stund o säger att han inte tänker hyra ut lägenheten ! Vi har våra misstankar till varför han sa så . För jag VET att lägenheten e ledig o att han ska hyra ut den . Så från att ha humöret på topp o i princip redan tackat ja till lägenheten i huvet va de som att få en käftsmäll o bli på grymt jävla dåligt humör !!!! ):
Bara leta vidare .. Orkar inte bo här nå mer ! Hatar den här lägenheten . För liten för att jag o Dennis ska kunna bo tsm utan att slå ihjäl varandra , slippa detta knackande av folk på altandörren & denna kyla som e i lägenheten !!! Seriöst de e svinkallt redan o snön har inte kommit än :O Burr !!! Hatar att frysa ! Sover med både pläd och täcke .

Nä nu ska jag kolla på dumburken o pussa ihjäl min älskling .

Ha de alla söta o salta (;
Älskar min D <3
Puss puss Tildan <3

P.S jag har typ världens snyggaste kille (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: