matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fredag

Kategori:

Jahapp . Va fan ska jag hitta på idag då ? Somnade vid ett , halv två inatt o vaknade pigg som en lärka halv nio . Typiiiiskt .

Har kollat på film o pratat i luren hela morgonen . Funderar på att käka lite frulle snart . Sen då ? Hmm .. Gå iväg t macken o kolla när Madeleine jobbar kanske :P haha . Snacka om tråkigt liv !
Fredag fredag fredag . Va fan ska jag hitta på denna fredag ??

Snorar på för fullt här hemma . Förjävla drygt att nysa när näsan e full med snor . Inte precis så man känner sej fräsch :/

Pratade med älskling en sväng i morse . Så härligt att få höra hans röst . SOM jag saknar den människan alltså !!! Jag vill ha honom här med mig ! Jag vill pussa o krama på honom <3 Min älskade Dennis <3

Nu ska jag fan göra ett ryck o trycka i mej frulle o sen hitta på något . Skriver väl säkert nån rad senare (;

Ha de alla söta o salta (;
Älskar min D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: