matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

VARNING ! Kan förekomma mååånga fula ord i detta blogginlägg !!

Kategori: Dagens Ord

Btw ! Imorgon ska jag fan ringa kvinnokliniken o ge dom en jävla utskällning !!!!!!
När jag va dit sist o fick veta att jag hade en cysta på äggstocken så gav dom mej inget smärtstillande !! Dom sa att jag skulle få en NY tid om 2 till 3 veckor !!! Tack , jag får väl stå ut med smärtan som till o med gör så att jag domnar bort i benen ibland !!!
Idag (torsdag) har de gått TRE JÄVLA VECKOR !!!! Har jag fått ett jävla brev med en NY tid för återbesök ??? NEJ DET HAR JAG INTE !!!!!
Arg satan på dom så nu kommer de massa fula ord .. FITTHELVETESJÄVLAKUKFITTA vad arg jag är på dagens jävla sjukvård !!!!!!
Fick ju för fan till o med åka dit ngra gånger o akuten en gång .. Efter ngra besök hittade dom tillslut "felet" .. Alltså why ???? Varför kollar dom inte vad de är för fel första gången ??? Varför gör dom ingenting åt saken när dom väl hittat "felet" ???? Fitthoror !!!!!

Sug kuk o sov så gott fuckers ! Själv försöker fröken Poulsen att somna med denna smärta i vanlig ordning !!!

Saknar D <3
Puss Tildan <3

Kommentarer

  • Lina säger:

    Idioter är dom hela högen. Sjukt att man ska behöva bli riktigt jävla förbannad och döende innan man ska fö hjälp.

    2012-05-18 | 02:18:21
    Bloggadress: http://definitelysomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här: