matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag

Kategori: Dagens Ord

Happ .. Fan hinner inte med o skriva på dagarna ja .. Ska försöka komma ihåg vad jag gjort idag nu då ..?!

Vaknade vid elva snåret . Hade sjuuukt tråkigt i nån timme !!! Sen kom syster J o hämta upp mej o vi drog t Preems o tvätta hennes bil .. Tog en raggarsväng efter de o hittade Madde o Tessan efter vägen som va ute på en PW (: Plocka in dom i bilen så skjutsa syrran hem oss till mej ..
Väl hemma blev de en cigg o lite snack innan jag bytte skor o hakade på dom ut på PWn (: Härligt väder o massa trevligt prat .. Tog en paus vid ljuva sjöbacken en sväng innan vi begav oss hemåt (:
När jag kom hem hoppa jag direkt på cykeln o cyklade hem till syster E :D Full fart där som vanligt !! Mat o massa lek :D Madde kom o agera lekledare o barnvakt med mej så syster kunde åka till stallet ..
När barnen somnat åkte Madde hem o jag o syster fick våran egentid (: Känns som att vi inte hinner prata nått med varandra förns Dalton & Gordon somnat :P
Massa snack o mys med syster .. Hon noppra mina ögonbryn (AAAJ!) , gav mej ansiktsmassage (sköööönt) o sen gav vi varandra handmassage (:
Klockan sprang iväg som vanligt o jag cyklade hem vid halv tolv ..
Fattar inte att de blir så himla sent för oss varje kväll ?!

Kollat på dumburken sen jag kom hem .. Nu har jag precis lagt mej i sängen ..
Så nu ska fröken Poulsen försöka sova !!

Natti natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: