matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sova säng säng sova säng totaly jävla alone !

Kategori: Dagens Ord

Ojoj råka bli sent hos syster E som vanligt ! När jag stod i "hallen" o va klar för att gå blev de ju massa snack o skratt om älgarna , paddan o krama träd ! Haha .. Tror vi va lite trötta :P hahah .. Mycke planer på G nu ! Hahaha .. När jag o syster E ska åka iväg till stugan som hon o jag har bokat så bestämde vi ikväll att älgarna ska med ! Haha .. Dom har varit borta i ngra år nu så nu tänkte vi att dom ska få umgås med oss !! Hahahahhaha ..

Just ja de har jag ju glömt att berätta .. Jag o Syster E har bokat en stuga i Dalarna som vi aka åka iväg o slappa o bara vara ! Vilket vi båda behöver ! Sjukt najs ska de bli (: Eve bakar in stugbesöket som en födelsedagspresent till mej eftersom jag ska fylla de stora tjugofem ! Sen tänker jag sluta att fylla år har jag bestämt :P
Vi båda längtar som tusan tills vi åker fast de e typ tre veckor kvar .. Men fy vad jag ska njuta av att få komma bort i ngra dagar och bara vara !!!

Nu blire sängen !
Natti natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: