matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Soool sool sol ! :D

Kategori: Dagens Ord

Blev en prommis med Stina t Preems .. Köpte en varsin glass o satte oss i solen (: blev en liten promenad genom gäveränge o där hittade vi Jennifer & Bob utanför Katta & Tårtan (:
Söt Boben är ju förjävla söt asså !!! Växer så de knakar också (:

Vi gick vidare hem till Stina efter en liten stund .. Patrick fyllde ju år igår så Stina bjöd på gotårta o saft ute på ballen i solen (: Möms !

Efter nån timme gick jag hem o tog ut SassSkiten en sväng o sen va de bara att ta tag i mitt diskberg som jag samlat ihop !!
Lagat käk o ätit den såklart :p
Nu ligger jag i sängen o tänkte ta en siesta innan jag får finbesök från stan ! Janne den formidabelt bedrövliga kommer ju på besök (: Wohooo !!!

Vi hörs sen alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/772370/images/2012/pic_200921966.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/772370/images/2012/pic_200921970.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: