matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sömn

Kategori: Dagens Ord

Jahapp .. Segast i världen e nog jag när de gäller o gå o lägga sej ! Men jag HATAR att sova ensam ): Saknar D här bredvid som vanligt .. Önskar verkligen att jag fick ha honom här med mej nu .. Särskiljt när jag har varit så depp idag ),: Vill ha massor av pussar o kramar av honom ! Att han håller om mej !
D <3


Patrik ska ringa mej imorgon också .. Undra när han ringer då ? Men han vet ju att jag e en morgontrött jävel så han ringer nog inte så tidigt :P Höhö ..
Måste be om ursäkt för att jag inte kom på mötet sist o boka en ny tid .. MÅSTE till honom och prata av mej ! Allt känns så mycket bättre efter att jag varit där o pratat ! (: Så himla nöjd med min kurator ! Han e toppen (Y)

Ligger iaf i sängen o ska försöka mej på de här med sömn nu då !

Natti natti alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: