matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Smärta smärta smärta ),:

Kategori: Dagens Ord

Ringde Sjukvårdsupplysningen ...
Hon sa att antingen fick jag åka in till akuten för smärtlindring nu eller så skulle jag ringa tidigt till kvinnokliniken imorgon och åka in då ..
Hon trodde att cystan växt och låg på nån nerv eftersom jag "domnar bort" i benen och varför jag får smärtan på kvällen/natten är för att jag har rört mej under dagen och då samlades de vätska som trycker runtom .. (???)

-Låter bra ? -Näe !
-Gör ont ? -JAA !
Vad göra ? -Ja jag lär ju vänta tills imorgon .. Ingen idé o åka till akuten igen .. Sist kolla dom inte ens va felet va utan skickade hem mej o sa att jag skulle käka Alvedon & Ipren var 4e timme !!
-Ja men de funka vaaa ?? -Nej för faaan !! Är ju som att käka godis dom där kassa jävla tabletterna ju !!!! (Fast godis har en godare smak)

Hoppas att min barnmorska kan fixa en akut tid till mej imorgon .. Det har hon ju kunnat fixat förut iaf .. Skickat iväg ett mess till henne o håller tummar & tår för att hon kan fixa de till mej !!

Give me some painkillers !
Give me some sleep !
),:

Saknar D <3
Puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: