matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Onsdag

Kategori: Dagens Ord

Hade svårt att somna som vanligt inatt .. Så somnade inte förns efter två nån gång :/
Vaknade imorse av att alla barn lät eftersom Albin & Wilma sov där också (: Efter en stund kom Gordon o slog lite på mina fötter så då va de dags att kliva upp (:
Frukost med alla barnen och syster E innan jag gjorde mej klar o gick t wörk .. Skönt att de bara tar tre minuter att gå t wörk typ :P

Som sagt så jobbar jag 7.30-16.15 idag o sen går jag hem t syster igen (:

Skrev mina tidrapporter igår när jag jobba o fått ihop mer än dubbelt så mycket jobb mot för förra månaden .. Skönt !
Dock vill jag ju ha mer .. Aldrig vart så dåligt med jobb som de vart dom här månaderna asså ! Paniiiiik ! I need money !!!

Aja nu ska jag jobba !
Vi hörs sen folks (: Ha de !
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: