matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Onsdag

Kategori: Dagens Ord

Sov halva dagen idag .. Lr nästan hela .. Stoppade i mej ngra citodon igår o sen sov jag som en stock hela natten .. Vakna o rökte o började läsa bok .. Somnade efter ett tag igen ..
Vaknade av att Madde ringde o sa att hon skulle hämta mej vid tre , halv fyra tiden ..

Åkte hem t Madde o sola , sparka boll o spela lite volleyboll innan vi kom på att vi skulle ut o åka inlines (:
Så de blev en skön tur på dom (:
Sen när vi åkt klart så la jag mej i sängen o läste lite igen o vilade ..
Gjorde lite mat o sen kom syster E o hämtade upp mej .. Åkte till stallet o tog in hästarna o sen blev de en promenad när vi kom hem t mej (:
Spenderat ngra timmar i soffan med boken nu .. Inte många sidor kvar .. Men börjar bli för trött för att läsa så jag minns knappt orden jag läste på raden innan lixom ..
Skönt att komma igång med läsningen igen (: Så avslappnande på nå vis .. Dock har jag ju läst denna bok förut .. Men de va ngra år sedan jag läste den sist ! Jag läser SåDumt! Av Mia Törnblom ..
En bra bok vill jag påstå (Y) (:

Nä nu e jag trött .. Vettefan hur jag egentligen kan va de med tanke på allt mitt sovande .. Men skit samma .. Sovtajm för fröken Poulsen nu !
Natti natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: