matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Onsdag

Kategori: Dagens Ord

Hade svårt att somna inatt ... Stängde av klockan i sömnen i morse ! Sug kuk vad jag fick stressa för att hinna till Patrik klockan elva !!! Men jag va duktig så kom bara ngn minut över (:
Tiden hos Patrik idag kändes som 5-10 minuter ! Gick så himla fort asså !!! Helt plötsligt va de dags att avsluta samtalet o gå hem igen .. I de här bedrövliga vädret !!! Bläääää ! Jävla trökväder idag .. Regn regn regn ...

Käkade lite frulle när jag kom hem .. Kollat lite på tv .. Nu ligger jag i sängen med världens jävla spänningshuvudvärk !!!!! Aaaaaj .. Snart säger mitt huvud POFF !!!

Ska försöka vila en sväng nu o hoppas på att huvudvärken försvinner ...
Vi hörs sen lr nått (;
Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: