matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Min dag dårå !

Kategori: Dagens Ord

Ojoj .. Inte hunnit skriva nå idag .. Min dag lite snabbt då ..
Vakna o låg kvar i sängen sjuuukt länge !
Kolla på dumburken .
Adde & Jimmie kom förbi .. Jag tog en dusch o dom fick underhålla sej själva ..
Jag o Adde gick iväg t grannområdet o snodde Robins utemöbler t mej :p
Towe & Baggen kom o visa upp söt vovven för mej så jag fick leka lite :D Synd att den växer upp o blir ful sen :p Höhö ..
Kramades med min älskade Kurt innan dom drog <3
Adde & Jimmie drog vid 15.15
Madde kom vid 15.30
Körde iväg grejer till tippen ..
Hem t Eve ..
Hängde med o hämta barn (:
Madde drog hem efter en liten stund ..
Laga mat med syster .
Käka maten :p
Bus med barn ..
Läggdags för Gordon & Dalton ..
Barnvakt medans syster drog t stallet ..
Snack all night loong med syster :D
Prommis hem ! Riktigt skönt ute nu asså (:
ont satan i magen av den där jävla cystan !!!!!!!!!!
Jaja trött nu ja så nu blire sängen omedelbums !!!!

Natti natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: