matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Luktar gott här hemma (:

Kategori: Dagens Ord

Klockan springer iväg ... Va fan har jag gjort sen sist jag skrev då ?
Pratat i telefon ett x antal gånger , rökt typ sjuhundrahelva cigg , diskat , tvättat , gjort matlåda , ätit mat o haft besök av Madeleine (;

Nyss dammsugit av o torkat golvet här hemma .. (mina grannar ääääälskar mej) o nu tänkte jag gå över till tvättis o hämta tvätten som hänger kvar där på tork ! Hoppas att alla kläder e torra nu !! Men den här tvättstugan suger hästballe så e säkert nå skit som inte e torrt än ! (som vanligt)

Sen blire o bädda rent i sängen , ta en dusch , käka piller o sova !!!
Skriver väl nån rad när jag lagt mej (;

Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: