matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trött tjej igår

Kategori: Dagens Ord

Igår när jag va klar på sjukhuset så gick jag o Hannah t Martin o hängde innan skjutsen kom så vi fick åka hem t obo ..
När vi väl kom hem så va de strömavbrott så gick inte o handla på Preems ! Paniiik eftersom vi hade 2 cigg kvar :/ Men Mattis va snäll o skjutsa iväg mej t OK så jag kunde köpa cigg o värmeljus medans Hannah hoppade i badet ..

Efter en liten stund kom elen tillbaka .. Jag kollade lite på tv .. Rökte o snacka med Hannah .. Sen bäddade Hannah ner mej i sängen .. Somnade redan vid 21 tiden igår så i morse när klockan ringde klockan 6 så va jag utvilad (; Skönt sörröduru !!!

På vägen t wörk så gick jag igenom vintermarknaden som e här i Ockelbo i helgen .. Ngra knallar va redan uppe och höll på o fixa i stånden (:

Kort pass idag på wörk 7.30-16 .. Sen blire o gå igenom marknaden innan den stänger (:

Vi hörs senare alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: