matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Städar !

Kategori: Dagens Ord

Igår drog vi hem t MB Robin o hälsa på (: Blev en trevlig kväll vill jag påstå !
Vaknade upp på soffan med Sass Skit (: Mys hunden dååå !
Gick hem t Hannah o hon låg halvdöd på soffan .. Vi snacka lite o packade i ordning innan vi gick t station o tog tåget hem t Ockelbo ..
Väl hemma pratade jag med D innan jag o Ullah tog en siesta (;
När vi vaknade blev de tjockispizza ;9 möms !
Nu håller en trött Tildan på o städar o plockar här hemma .. D ringde o snacka en sväng så jag fick en paus (; Mys ! Känns som han har varit borta en evighet );
Nu ska jag dammsuga ! Senare blir de väl film med Ullah :D och vi kanske skulle köra på ett bad också (: sweet !

Skriver väl nån rad senare !
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: