matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Soliga fredag (;

Kategori: Dagens Ord

Jahapp .. Vad har den här dagen bjudit på då ?
Vaknade strax innan 9 i morse .. Snacka lite i luren o tog en dusch innan jag o Ullah gick fram på byn ..
Blev fulle på Trillin o sen ett snabbt besök på HC .. Efter de gick vi till pensionatet o heja på Jocke o hans arbetskamrat som va där o käka (:
Efter de fick de bli ett besök på systemet och Ica !
Hem med påsarna .. Väl här hemma fick man ett nytt besök av farbror blå .. Civila den här gången tack o lov ! Så nästa vecka blir de ett besök där i Gävle för o snacka med dom ..
När dom hade åkt så gick jag o Ullah upp till gamla svärfar Lennart o satt på hans bro i ngra timmar o snacka o hade de trevlans (:
Väl hemma igen tog jag o Ullah ett varmt bad o vin till såklart (; Möms !
Nu ska jag klä på ma sen hoppas jag o Ullah på nå tok ! ;P Höhö ..

Ringen e på plats på körvfingrarna nu btw (; <3

Saknar min D <3
ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: