matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mina dagar ... Typ !

Kategori: Dagens Ord

Sorry för dålig uppdatering :/

I lördags efter jobbet tog jag promenaden genom marknaden .. Träffade mamma , moster , lillebror och Oscar på vägen (: Ojoj va stor Åskan har blivit då !!! Gick vidare in på Atalanta för att heja på min gravida kusin Nina och Fredde (: Sjukligt längesen jag träffade dom ... Nina gillade inte o vara gravid .. Men två månader kan hon stå ut tycker jag :p sen blir Åskan storebror :D Mysigt !!!
Jaja nog om de ...
Drog in på Ica o handlade en snabbis innan promenaden fick fortsätta hemåt ..
Väl hemma så hittar jag Ullah i köket o ett kliniskt rent hem !! :D Tack för att du städade så fint Hannah !!!
Ett glas vin o snack vid fläkten .. Så kom vi fram till att vi åker in t stan med halv åtta tåget ... Men så blev inte fallet .. Mattis va snäll o skjutsade in oss t Martin (:

Väl inne hos Martin ville jag kolla på Melodifestivalen ! Blev totalt utbuad av Dennis o Martin som absolut INTE ville kolla på Melodifestivalen ): Fick se lite granna av de på datorn lite då o då iaf !! (: Dock missade jag totalt vem som gick vidare ): Men nästa helg är de final o då ska jag minsann se de ... Kan sitta hemma själv o kolla om de ska va så ! ;p Höhö ...
Ja tillbaka till vad jag gjort nu då ...
Vi lyssnade på musik , drack , snacka , spela kort o hade trevlans ! (:
Sen kom Mattis o hämta oss för att åka hem t Obo ... Blev lite alkohol hemma också innan de blev sängen o sova ! Blev ganska sent tror jag :/ Klockan va väl efter fyra nån gång när vi gick o la oss !

På söndagen vaknade jag vid tio redan .. Inte ett dugg bakis ! (: Sweet !
Vet inte vilken tid Hannah kom hem men hon kom väl där vid elva , halv tolv typ ! Snack o massa cigg vid fläkten .. Sen blev de en promenad för mej o Hannah ... Drog iväg o köpte öl o sen blev de fem-kort när vi kom hem (:
Blev en trevlig dag .. Hannah drog iväg vid halv nio tiden eller nå sånt ...?! När hon dragit slog jag igång Masjävlar o la mej i sängen .. Mysigt värre asså ! (;
Älskar verkligen den filmen jag !!! Kung film !!!
Somnade ngn gång efter tolv inatt .. Vaknade av att Hannah kom hem vid fem tiden i morse ... Men somnade om ganska fort igen (: Klockan ringde sex i morse .. Låg kvar ett tag i sängen innan de va dags att göra sej i ordning (; Möms !
Satte mej o kolla på tv en sväng bredvid en trött o snarkande Hannah i soffan ;p Höhö . Jävla Sötnöt asså !!

Klockan sju började promenaden till jobbet som vanligt .. Kallt o jävligt !!! Vart är våren o min värme ??? Ro hit de nyss !!!

Alltså wörk idag 7.30-16.15
Vi hörs sen alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: