matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mina dagar som varit .. Typ !

Kategori: Dagens Ord

Sorry för dålig uppdatering !!!!
I fredags tog jag o Ullah en promenad hem till Dan där de satt lite folk o drack (:
Blev vin , musik o snack ..
Väl hemma igen på natten blev de o prata massa i luren innan jag somnade i sängen vid halv fem o hade en deckad , snarkande Hannah i soffan ;P Höhö ..

Lördagen vaknade jag tidigt .. Redan vid nio :O Kunde inte somna om .. Så låg kvar i sängen o facebooka o läste massa bloggar innan Ullah vakna till liv vid tolv ..
Blev en promenad fram o käka tjockispizza på Atalanta och min darling Madde kika förbi (; Förjävla härligt att ha na hemma i byn asså <3
Väl hemma igen blev de vila , snacka i luren med massa olika folk och fixa mej för att gå t mammsen o fira henne eftersom hon fyllde 50 i onsdags !
Prata med min plommonkaka igår också (: Kul att snacka med Milla .. Massa som hänt sen vi pratade sist lixom (; hehe ..
Väl hemma hos mamma kom hela tjocka släkten typ o ngra vännor (: Smörgåstårta o massa annat gott blev de där .. Efter nån timme sa jag hej då till alla och gick hem ..
Hemma blev de o plocka ihop lite o slappa i soffan innan Robin , Diana , SassSkit o Bambi kom (:
Blev en trevlig kväll med massa snack o vin (: Hannah kom senare och sällskapa med oss !
Robin , Diana o Bambi drog hem t Robin när dom blev trött o lämnade SassSkit hos mej (: Mys hunden !!!! :D
Hannah o jag satt o snacka till tidiga morgon o jag somnade inte förns efter halv sex nån gång :/
Vid halv tio , tio i morse kom Robin o knacka på o bjöd mej o Hannah på frukost (:
På dagen blev de en liten siesta för mej .. Vilket behövdes efter dom få timmars sömn jag haft de här två nätterna !

Sitter på jobbet nu .. Jobbar 16-23 idag !


Idag är de en vecka sen dom hämtade D hos mej ): Dagarna har känts som en evighet ! Saknar min D <3 Men tur att de finns telefoner så vi kan prata med varandra (; Hoppas att tiden kan börja gå lite snabbare så jag får hem min D snart <3

Aja nu ska jag wörka !
Skriver säkert nån rad senare (:
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: