matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fuck This Life !

Kategori: Dagens Ord

Hmm .. Slutar snart ! Hoppas tiden går fort nu de sista som e kvar .. Sen blire en skön promenad hem !! Händer hemma då ?? Inte ett jävla skit va jag vet !! Skulle vilja göra ngt ... Men men .. Får väl bara glo på dumburken i min ensamhet !! Fuck This Life !!!
Har fan ett jävla tråkigt liv ändå ja .. Händer ju lixom inte så mycket precis .. Ganska händelselöst liv !! Jag vill att de ska hända massa roliga jävla saker hela tiden !!! Hade jag vart ekonomiskt oberoende hade de ju vart super duper bra ... Då hade jag ju rest runt o hittat på massa roliga saker o träffat massa olika roliga människor !!
Men nu e jag ju inte ekonomiskt oberoende .. Utan jag är en arbetande tjej som bor i en liten etta på höjden där jag dessutom brukar supa till när jag e ledig .. Jag förflyttar mej lixom inte ens när jag ska festa :O
När va jag ut på krogen sist ??? De minns jag ju för fan inte ens :O Skärpning på mej för faaan !!! Såhär kan jag ju inte hålla på o tröka !!!
Kanske en resa t Sthlm o spåra med Izza ?! (; Skulle ju va sjukt kuligt !!!
Jaja mer om mina tankar lite senare kanske .. Nu lär jag diska !
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: