matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

AW <3

Kategori: Dagens Ord

Jahapp ! Så va man på wörk igen då ..

Igår när jag slutat så blev de en avstickare på vägen hem för en afterwork hos en MBare :P Höhö .. Blev bjuden på öl ! Möms ;d
Kom väl hem vid fem i morse o somnade vid sju :O

Vaknade vid tolv o hade huvudvärk ): Låg kvar i sängen till två typ (; Möms !
Sen vare dags att hoppa in i duschen .. Pratade massa tok med Hannah o jävlar va vi garva ;P HAHA !

Känner mej som 70 år i kroppen idag ! Fy bövelen asså .. De går fan utför för fröken Poulsen nu !! Lr va säger du Ullah ???! Haha !

Om Ullah kommer i helgen tänkte jag låta henne gästblogga lite också (; Blir väl kul va ??? ;D
Kan ju komma ut allt möjligt tok från henne ;P HAHA !!!

Jaja nu ska jag fan jobba !
Ha de alla söta o salta (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: