matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Arg . Less . Irriterad . Fundersam . Ledsen .

Kategori: Dagens Ord

Less .. Tror jag ger upp allt nu .. Inget roligt uppvaknande idag precis !!

Har pratat lite med Hannah och vi kom fram att de kanske e bäst att göra såhär .. För jag kan fan inte ta hur mkt som helst !

Rolig dag de här kommer att bli då ?!!!! Depp Tildan e igång igen och dessutom ska jag jobba ): Sug kuk för fan !!!!! Ååååh !!!

Ingen idé att skriva i bloggen just nu .. Kommer kanske skriva för mycket som inte e bra ! Men ack vad jag har lust nu asså !!!! Så jävla irriterad !!!

Vi hörs senare fuckers !!!!!!

Kommentarer

  • Ina säger:

    Hej gumman :) Kul att du tycker om att läsa om oss, visste inte ens du läste :) Men mindre kul att du verkar lite depp :( Hoppas det blir bättre snart. Kramar

    2012-03-14 | 15:56:10
    Bloggadress: http://inazackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: