matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tisdag . Onsdag .

Kategori: Dagens Ord

Igår blev de att städa lite hemma hos syster E när hon va på jobbet o barnen på dagis (:
Va hem till mamma o luncha med henne o gravida syster J (:
Fick bli halv fyra tåget in till Gävle igår .. Wörk 16-23 o sen omedelbums hem till min älskade Ullah !! Som jag saknat henne ):
Massa prat o mys med mitt lilla hjärta innan de blev sängen för oss .. Första gången jag somnade före Ullah ;P haha .. Har fan aldrig hänt !

Vaknade utvilad o glad idag (: Skönt att sova "hemma" på Hillmans (; Saknat Ullah , Hillmans och Ullahs föräldrar .. Dom e så go ! Jag o Hannah lär fan dit o hälsa på nån dag !! (:

Jahapp .. Slappa lite innan jag börjar jobba klockan 16 då ..
Jag HATAR sjukhus !!!

Hörs sen eller nått (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: