matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Söndag

Kategori: Dagens Ord

Klockan springer iväg .. Måste försöka få lite sömn .. Pia hörde av sej idag o hade lite panik .. Så de blev jobb för mej imorgon 7.30-16.15 ..

Rensat och försökt organisera om i garderoben och i mina byråer .. Packat i alla vinterjackor i en stor säck som jag tänkte slänga ner i förrådet ..

Shit vad skor jag har .. Slängt typ 5-6 par och packat ner säkert 15 par i påsen till Moa .. Massa kläder slängde jag i där också .. Hoppas hon blir nöjd (:
Jag har så jävla svårt att ta bort kläder o skor . Får sån enorm ångest ! ): usch ..
Men har väl ca 25 par skor kvar så bör ju klara mej på dom .. Jag får tänka så ! Klänningarna är inte att prata om .. Har inte klarat av att ta bort en enda utav dom ur garderoben :/ dom får fan stanna ! Skulle dock behöva en hel del fler galgar då klänningarna får hänga flera stycken på samma :/

Allt e inte klart än med garderoben men har fått ganska bra platser på allt tycker jag (: Har ett problem bara .. Mina tjocktröjor har jag inte hittat plats åt än :/ men får försöka komma på nån lösning imorgon när jag fortsätter efter jobbet ..

Nä nog skrivet om mina jävla kläder o skor !

Saknar D i vanlig ordning o hade mer än gärna haft honom här bredvid mej (; Möms ! Puss o kramsjuk som tusan ju ..
Saknaden e värst på kvällarna .. Tänk va underbart att få ha honom bredvid mej när jag lägger mej <3

Nu måste fröken Poulsen sova så hon orkar upp imorgon !

Natti natti alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: