matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Måndag

Kategori: Dagens Ord

Den här dagen har då gått super fort ! Känns som dagen varit typ fyra timmar (:
Wilma va här o lekte med barnen under dagen (:
Klockan tre hade jag tid hos Patrik så tog en promenad dit för att prata av mej .. Hade tur med vädret så regnet hade uppehåll precis då :P
Som vanligt va de super skönt att prata med Patrik (: Idag kom de inte ens en tår för fröken Poulsen ! :D
När jag va på väg hem till syster E igen så kom dom med bilen o tog upp mej så åkte vi till Ica o handla ..
Blev käk o bada barn innan dom fick lägga sej ..
När jag la Gordon idag så råka jag somna ! Typiiiskt :P
Men sov inte så länge iaf (:
Snart tänkte jag o syster slå på en film att avsluta kvällen till .. O sen blire sängen (:

Trött även fast jag fick lite sovmorgon och somnade med Lalla idag :/ Wierd ! Men otroligt skönt när jag e såhär härligt trött av att jag e aktiverad all day long (: De tackar jag min syster Eve , Dalton , Gordon & Chucken för ;P <3

Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: