matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fredag

Kategori: Dagens Ord

Haft fullt upp hela dagen .. Varit barnvakt , staplat ved med Adde åt syster E , handlat , lekt , grillat & kollat på film med syster (:
Trött satan så nu kommer jag somna snart ..

Måste bara berätta nu när jag får .. Min fina underbara barndomsvän Cissi är graviiid (: Har vetat om de ett tag men de va ju såklart hemligt i början .. Men idag gick hon ut med de på facebook !
Tänk när hon berättade de för mej .. Jag börja gråta av lycka !! Så jävla underbart och jag längtar så enormt jävla mycket tills bebisen kommer <3
Älskar dej min underbara vän och du kommer att bli en super bra mamma <3 <3 <3

Natti natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Du är då för go du gumman <3 <3 <3

    2012-06-04 | 14:29:09

Kommentera inlägget här: