matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Im alive

Kategori:

Min app har tydligen fuckat ur så jag har inte kunnat blogga på evigheter . Har tagit hem nya blogg-appar men dom funkar inte . Jag kommer inte in helt enkelt ): Va e de för fel ?? Sjukligt längesen jag skrev o mycket har hänt . Just nu njuter jag av livet . D kom ut för lite mer än 2 veckor sen . Så underbart att ha honom hemma ! ;D Att få somna med honom bredvid och för att sen få vakna upp igen och de fortfarande inte e en dröm . Han e verkligen där bredvid mej :D <3 I helgen va de marknad . Massa fest o massa gryymt folks (: Wohooo ! Nått de inte va mycket av va sömnen . Men den tar man ikapp när helgen e slut lixom :P Vad mer finns de o berätta ? Finns ju massa egentligen men orken att skriva om allt som hänt under dessa 3 veckor finns absolut INTE ! Just ja . Jag fyller 25 svåra år på söndag så ni vet ;P Jag älskar att fylla år ! Tårta , presenter , fest , människor man tycker om (: vem kan inte tycka om att fylla år lixom ?! :P Nä nu örsk jag inte skriva mer men nu vet ni att jag lever iaf (; Ha de alla söta o salta (; Älskar min D <3 Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: