matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

fredag

Kategori: Dagens Ord

Då va man på wörk igen då . Idag e de kort pass 16-23 . Sen blire hem o sova för att jobba 7.30-16.15 imorgon . Efter wörk imorgon drar jag hem till syster E o duschar o fixar mej för att sedan gå hem t mamma . Där blire firande av mej med smörgåstårta o grejer (; Möms ! När de e klart så blire party med ett gäng härliga människor !! ;D Wohoo ! Den bästa presenten har jag ju redan fått o de e ju att min älskling har kommit hem (; Att jag får ha honom nära <3

Min blogg-app vill fortfarande inte funka ): Jag vill ju slänga in massa bilder !!! Va e de för feeeel ??? Hjälp ma !



nu ska jag jobba på så tiden går fasligt fort !

Ha de alla söta o salta (;

Älskar min D <3

Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: