matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vått nytt hål !

Kategori: Dagens Ord

Flera dagar utan bloggande .. Men jag kan då säga er en sak mina kära läsare .. Jag har faktiskt tänkt på er .. Men dock har jag inte haft orken ... Skulle göra ett blogginlägg vid nyår där men va ju i en stuga ute i skogen där jag inte hade nå sändning på luren !! panik ? JAAAA .. Men men .. Hade ett mysigt nyår med underbara människor som jag umgås med mest just nu ! Väldigt mysigt (:

Jaja .. Har inte gjort så mycket faktiskt .. Mest varit hemma bara .. Linus har hängt en hel del hemma hos mej den sista tiden (: Min lilla "son" som jag kallar honom för :P Känns liiiite jobbigt ibland när han säger mamma t mej .. Känner mej så bedrövligt jävla gammal då ! haha ..

Jobbar just nu .. 16-23 .. Sen blire hem o hänga med folket (: Sovit ganska mycket dom senaste dagarna .. Blir så när lingonveckan kommer .. Dom första dagarna är jag helt död typ o kan sova 24/7 känns de som .. Men idag börjar jag bli lite piggare iaf (; Sweet !

Tänkte ringa Madde snart också o snacka lite bajs ! Ca en månad kvar tills vi ska på kryssningen med L.O. Smith också ! Dåligt jag längar då !!! Älskar mitt jobb !!! Kryssning , jobb o alkohol ! Jo man tackarr (; höhö ! Ska även till älskade Hedemora den 31a januari på nån sorts utbildning sa pappsen t mej igår .. Känns också najsigt ! Gratis bartenderutbildning tackar man ju inte nej till ;P höhö ..

Nä nu lär jag wörka vidare här .. Lägger ut ngra bilder från luren snart å ;P
Ha de alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: