matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag

Kategori: Dagens Ord

Ledig dag idag med massa slapp .. Mest pratat i telefon idag .. Nästa vecka blir de personalmöte också .. Vilket behövs ! Gick fram o handla på Ica en sväng för dom sista slantarna .. Ganska tomt på frulle o käk .. Men nu ska jag väl klara mej tills lönen trillar in på kontot .. Köpte ju på mej massa cigg här om dagen så jag klarar mej på dom också (: efter jag handlat fick de bli ett besök hos pappa o Karina också (: är ju så lämpligt när dom bor ovanpå Ica lixom (; Sen va pappa snäll och skjutsa hem mej eftersom de e isbjörnar ute .. Just ja .. Hämtade ut ett paket på Ica också .. Nu har äntligen mina skor kommit som jag beställde innan jul (; wohoo ! Väl här hemma har jag legat o kollat på Smurf filmen och tjockat lite chips o Trocadero ;9 möms ! Hade ju inte sett filmen än så de va ju på tiden lixom !! (: vette tusan va jag ska hitta på ikväll ?! Ska väl plocka lite här hemma o slappa .. Kanske blir en promenad .. Men va ju som sagt isbjörnar ute så de e inte så lockande :/ aja kanske skriver nån rad sen .. Ha de alla söta o salta (; puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: