matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Piggare ?

Kategori: Dagens Ord

Antingen har jag intalat mej de eller så e jag helt enkelt piggare (; sitter o tar en cigg nu .. Tänkte gå t tvättis o hämta kläderna snart .. Sen får de bli en dusch o lägga mej i den nybäddade sängen o glo på film ... Plocka fram kläder tills i morgon också ... Va fan ska man ha på en bar utbildning då ? Äh blir väl leggings o nån tröja dom vanligt (:
Ska bli kul o åka t Hedemora o träffa Marcus o Kim också .. Så man får tagga lite med dom innan kryssningen på söndag (: Dom ska ju också åka o dom är så jävla roliga !!! :D Höhö .. Kommer bli gryyyymt !!!

Pappa kommer o hämtar mej vid tio i morgon så jag antar att han kommer typ 9.43 lr nå sånt om jag känner honom rätt :P haha .. Alltid ute i allt för god tid !!! Haha .. Jaja ... Hedemora i morgon alltså :D

Stina va förbi tidigare ikväll med Turbo o tog en cigg .. Hon hade ingen laddare t sin mobil så de va därför jag inte fick tag på henne :P

Skriver väl nån rad sen ..
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: