matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ojoj .. Inom loppet av typ ett dygn så har...

Kategori:

Ojoj .. Inom loppet av typ ett dygn så har jag fått pratat med mina älskade vänner i luren som bor en bit ifrån mej .. Madde i Oslot igår kväll .. Izabelle i Sthlm också igår kväll .. Nicole två gånger igår , och Bill idag :D Blir så glad när jag pratar med dom människorna :D Vi pratar ju lixom inte vid lika ofta nå mer .. Men en sak e säker .. Jag saknar dom allihopa JÄTTE mycket !! Börjar bli lite trötter på wörket nu också .. Vad göra åt saken ?? Ja va fan finns de o göra åt den saken egentligen ??? Nä man får helt enkelt stå ut bara .. I morgon ska jag försöka lägga mej i tid så man e pigg i alert på jobbet all day long på torsdag :D man kan ju alltid försöka iaf (: Jaja .. Jobba vare nu ja ! Hörs fuckers (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: