matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Home <3

Kategori: Dagens Ord

Så va man hemma i soffan efter dagens arbetspass (: Tiden gick väldigt fort idag ! Skönt ! I morgon blir de halv tolv tåget in t stan för att spendera ngra timmar med Cissi först .. Sen ska hon jobba kl 17 så då ska jag spendera kvällen med Carro (; käka lite sushi , ta nått glas vin o mysa i hennes lya (; Kommer bli en härlig dag i morgon . Mycket att göra .. Måste fram först o hämta ut mina nya "skal" till min älskling också .. Väl inne i stan ska jag laga min älskling , köpa present t Madde , kanske köra den där piercingen & sen va de säkert nå mer ;P Höhö ! Nä nu ska jag plocka ihop lite här hemma , tända ett doftljus o bara slappa i soffan ! Slänger med en bild på Cissi & Carro också ;D Vi hörs säkert sen (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: