matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Förkyld ... Jag har INTE tiiiid !

Kategori: Dagens Ord

Ligger i soffan o snorar o nyser hela tiden .. Ingenting jag har tid med egentligen !!! Så idag har jag bara legat hela dagen .. Va nyss t tvättis o slängde i två maskiner .. Annars ska jag bara fortsätta ligga här ! Ont i kroppen o huvet känns tungt ): Men hoppas att jag känner mej piggare tills i morgon ... Ska ju till Hedemora på barutbildning då !!!!

Towe fick förhinder igen o kunde inte komma idag ): Tråkigt !! Sist vi skulle träffas fick hon också förhinder ): Hoppas att vi kan ses snart !!

Stina o jag skulle ju sätta igång med träningen på gym idag .. Men henne får jag inte ens tag på :/ Dock kan jag ju inte träna men tänkte säga att jag inte kan eftersom jag e förkyld .. Får se om hon ringer senare .. Har ju ringt henne ett X antal gånger idag lixom !!!

Nu blire rostad macka med kaviar o ett stoooort glas med oboy (:

Hörs senare alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: