matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Drog på Bilma vid elva idag när de börja ....

Kategori:

Drog på Bilma vid elva idag när de börja .. Alla satt där o va skit trötta o bakis .. En efter en försvann de folk ur "gänget" som inte pallade mer ... Efter att varit vaken i över två dygn så gick jag upp t pappa o decka av på hans soffa efter maten .. Va bjuden på mat där idag vid tre (: vaknade till vid sju , halv åtta o fick skjuts hem av Yotanka som va ute o åkte (: Sweet ! Slapp man gå ;P väl här hemma har man väl typ sovit till o från hela tiden ... Nu ska jag käka lite mexicanasoppa m nudlar :9 sen somnar man väl av igeeeen ! Men nu e de tillåtet att somna för natten faktiskt (; Aja vi hörs kanske sen eller i morgon ! Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: