matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bakis söndag ?

Kategori: Dagens Ord

Dåligt slut tjej .. Men är glad över den bästa söndagen på länge ! Jag har för fan inte vart bakfull ett jävla dugg (; Wohooo ! Har bara vart lite trött o seg .. Men inge illamående o inte spytt en enda gång (; Orkade till o med ställa mej vid spisen o laga i ordning kycklingfilé , ris o bea idag på dagen åt mej o Hannah ;D möms va gött de va !! Sov en sväng på dagen idag så nu blir man väl vaken hela natten :/ i morgon tänkte jag städa lite , kolla om de finns nån ledig tid i tvättis o ut o röra fläsket ! Blivit alldeles för lat på senaste tiden ! Så musiken i öronen o en PW på minst en timme blir de i morgon !! Spelar ingen roll va de e för väder !! I somras va jag till o med ute o gick i spöregn lixom ... Nä glo på dumburken nu då .. Kanske blir en natt i soffan ! Skriver kanske nån rad sen (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: