matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Söndag = Soffan

Kategori: Dagens Ord

Har bäddat ner mej i soffan nu .. Mjukiskläderna behåller jag på inatt eftersom de e så svinigt kallt i min lägenhet .. 18 grader kan väl ändå inte vara okej va ??

Så sjukt mys sugen nu .. Men men .. Fick dissen idag ); Hoppas på lite mys i morgon ist (; Dock ska jag ju upp o jobba på tisdag !! Just ja .. Måste laga matlådor i morgon .. Får INTE glömma !!!

Kul o spendera alla <3ans dag på wörk då :/ Lång pass 7.30-23 . Men jag har ju ändå ingen o spendera den med .. Sen jag blev singel så har de blivit party med goda vänner varje år istället ;D

Nä nu ska jag fortsätta o kolla på How I Met Your Mother o försöka somna nån gång ...

Vi hörs i morgon alla söta o salta (;
Natti natt !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: