matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mycket händer idag !

Kategori: Dagens Ord

Vaknade i morse klockan 9 .. Skrev lite på fb o svara på sms o sen somnade jag om .. Hade telefon terror från klockan 10 typ .. Sen kom Hannah o knacka på vid 10.30 .. Va bara att kliva upp o bju na på kaffe (: vid 12 gick hon iväg t Linus o nu sitter jag här .. Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag .. Hannah kommer tillbaka vid 14 tiden (: sen blire tåget in t stan 15.26 .. Gå direkt till polisen o skriva på papper o sen iväg o köpa maddes present (; Hänga lite med Cissi tills att Niklas kommer o hämtar upp mej vid 18 tiden (: köpa mat o vin o bara mysa resten av kvällen !!!

Tycker de känns tråkigt att ett nära vän till mej inte tycker att våran vänskap är värd någonting ... Och inte ens kan säga vad som är felet ! Trodde man pratade med sina vänner om de är ngt .. Om jag har gjort ngt så vill jag ju självklart veta vad jag gjort och kanske kunna försvara mej lixom :/ Ledsen ledsen ledsen Tildan som sitter här !!! ),:

Men men .. Inget jag verkar kunna göra åt saken !

Nu dusch o fix !
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: