matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Moster (:

Kategori: Dagens Ord

Haha va gulligt .. Katten här på jobbet satt nyss nedanför teven o kollade på den (: Förjävla sött alltså ! Nu har hon kommit hit t mej för att mysa lite (: Hon är ju bara för gullig !!!

Va ute o hjälpte Eve med bilen o tog en cigg för ett tag sen .. Jennifer kom förbi med en sovande Bob i vagnen (: Pratade lite med henne innan Johanna kom ut o dom skulle gå vidare (:
Tänkte försöka träffa Jennifer o Bob i morgon eller på torsdag .. Va så längesen nu :/

Syster ska ju ha barn på min födelsedag förresten .. Har ju vetat de i nån månad med de va ju hemligt .. Men nu får jag skriva om de eftersom att hon gick ut med de förra veckan efter ultraljudet (: en liten pojk kommer de bli :D Så snart e man moster igen .. Men första gången jag e "hel" moster :D Alltså den 8e juli ska plutten komma ut .. Dock har jag sagt åt syster o knipa .. Behåller gärna min dag för mej själv ;p Höhö !

Slänger med en bild på ultraljudet (:

Nä nu ska jag vika tvätt ..
Hörs sen alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: