matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Happy Valentines Day <3

Kategori: Dagens Ord

Jag som skulle ta sovmorgon i morse .. Men tror ni inte att jag vaknar innan klockan ringer då ?!! Jo gör de gör jag !!! Ligger kvar i sängen tills att klockan ringer iaf ..

Ganska skön promenad t jobbet idag .. Ljust ute o bra temperatur !! (:

Idag är de som sagt alla hjärtans dag .. Så alla ni singlar där ute hoppas jag får en toppen dag o ni par hoppas jag att ni får en mysig dag (;
Själv spenderas den på jobbet !!! 7.30-23 ..
När jag jobbar sånna här pass e de lite segt eftersom jag går hemifrån klockan 7 o kommer inte hem förns 23.30 ... Men men .. De e bara o stå ut ! Snart börjar vi med nya schemat o då blir de bara halvdagar (:

Nä nu ska jag aktivera mej lite på jobbet (:
Happy Valentines Day Fuckers (; <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: