matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bläääää !!!

Kategori: Dagens Ord

Ca 4 timmar kvar på de här arbetspasset idag ... Trött , irriterad o ensam känner jag mej nu ):

Inte blir de nå besök efter jobbet ikväll heller .. Blev lite komplikationer om man säger så ... Tråkigt nog ! Men inget man kan göra åt saken tyvärr :/

Kanske åker in t stan i morgon o blir kvar till torsdag .. Men vi får se .. Dåligt med pengar just nu .. Så lär lösa de på nå vänster .. Annars kanske de blir stan på lördag istället ! (: Kul jul :p

Fan blir deprimerad när man ser alla på fb som lägger ut bilder på fina rosor ! Jag vill också haaaa !!! Men är man totaly jävla alone som mej så kan man inte precis räkna med så mycket !!

Jaja .. Nu blir de o fixa lite mat snart o sen hoppas jag att dom sista timmarna går fort som bara den !!!!

Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: