matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

T a n k a r

Kategori:

Varför gör jag såhär ? Jo för att jag älskar Dennis ! Den enda människa jag vill vara med ! Den enda jag känner att jag kan få mina glada stunder med ! Jag kämpar varje dag . Jag gjorde ngt dumt som jag ångrar enormt ! Men det kändes "som enda lösningen" just då . De va så jävla dumt ! Måste jag bli straffad ? Jag vet att jag gjorde fel och sårade många människor runt om mig ! Vad ska jag göra för att allt ska bli bra ? Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden ! Jag hade gjort så mycket annorlunda ! Men jag hade ALDRIG spolat tillbaka tiden så långt att D inte skulle finnas i mitt liv ! För det är de enda jag vill ! Att just D finns i mitt liv . Men jag hade gjort många saker annorlunda ! Jag hade aldrig skadat mig själv ! Jag hade aldrig skadat & sårat andra så som jag gjort ! Jag ångrar och jag mår dåligt ! När kommer vändningen ? Förtjänar jag att få komma upp till toppen ? Karma straffar mig för massa saker tydligen ! En sak vet jag . Men de har ju nyss hänt . Vad straffade karma mig för innan ? Vad kommer här näst ? Hur länge ska jag behöva bli straffad ?

Jag älskar min D ❤
Puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: