matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag

Kategori:

Ligger hemma i soffan o myser med min älskling (: Idag va vi hem till Anna , Tomas , Moa , Saga , Jack o blev bjuden på god mat och efterrätt :D Jag o Tomas käka sushi som jag verkligen äääälskar ! Dom andra käka kött och potatisgratäng :P Tack gulliga AnnaLena för att du Gjorde sushi fast du inte äter de själv (; Moa hade gjort sin mumsiga kladdkaka till efterrätt ;D Jordgubbar o grädde till de ! Möms ! Mycket skratt och prat . Syster E kom på kvällen och umgicks där hos dom medans Moa fick va barnvakt till pojkarna . Sen åkte jag o älskling med syster E när hon skulle hem (: Trött i vanlig ordning o de åskar o blixtrar så mysigt ute (: Så jag o D har lämnat gardinerna öppen så vi får se hur mysigt de blixtrar ute ! Aja nu ska jag pussa på min älskling . Ha de alla söta o salta (; Älskar min D <3 Puss puss Tildan <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/772370/images/2012/pic_503fcf98e087c30571000cf2.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: