matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trött Tildan !

Kategori: Dagens Ord

Ja men Tildan e ju smart .. Somnade efter badet o vaknade tjugo i sju .. Missade alltså Apoteket !!!!
Gjorde mej i ordning o gick fram t Ica .. Älsklingen ringde när jag gick fram också (; Satt framme på parkbänken o pratade med honom innan jag gick in o handla .. Saknar mitt miffo som vanligt ! <3

Hem o laga mat .. Blev fiskpinnar o potatis idag .. Va ett bra tag sen så de va göttans (:

Har pratat med Ruben i över två timmar nu .. Skönt att kunna prata med honom om D .. Ett stöd som jag behöver nu känner jag !

Trött i vanlig ordning så nu blir de sängen för fröken Poulsen ..
Längtar tills i morgon när D ringer <3

I morgon är de barnmorskan som gäller kl 13.00 ! Ajaj vad jag inte ser fram emot de :/

Natti natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: