matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trött . Depp . Dennis <3

Kategori: Dagens Ord

Sovit typ halva dagen .. Helt slut ..
Madde ringde o fråga om jag ville följa med henne o Sanna t Atalanta o käka .. Hakade på dit (:

Älsklingen ringde när jag va på Atalanta .. Han va depp idag ): Inge kul när han mår så .. Då blir ju jag ledsen o depp också ..
Försöka vara positiv nu ! Men svårt när allt e som de e o jag bara vill vara med min D nu ! Saknaden efter honom blir bara mer o mer för varje dag som går känns de som ),:
Idag har vi inte pratat så mycket heller ): Såhär lite har vi aldrig pratat o jag tycker de e jobbigt att inte få prata med min älskling .. Nu ville han inte heller prata med mej o då känns de jobbigare . Dock har han en dålig dag o då förstår jag ju att han kanske inte ha sån jätte lust att prata i telefon ..
Han skulle ringa i morgon när han vaknat .. Hoppas att han mår bättre i morgon o att han e lite mer pratsugen (: Jag saknar ju faktiskt Dennis super duper mycket <3 Och dom få samtal vi får med varandra om dagarna värdesätter jag verkligen !!!!

Fast jag sovit massa dom här två dagarna så är jag super trött .. Dock mycket tankar i mitt huvud nu efter samtalet med älsklingen så får se när jag somnar ikväll ...
Jag har själv en depp dag idag ):

Glo lite på dumburken nu sen tänkte jag lägga mej i sängen !

Saknar D <3
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: