matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Stör jag dej ? Sluta läs då !

Kategori: Dagens Ord

Hmm .. Irriterad på en sak ..
De jag skriver i MIN blogg står för MEJ ! De e MINA ord och MINA tankar !
Att folk ska hålla på o snacka och ringa till vissa människor .. Seriosly ! Va fan håller ni på med ? Vill ni ngt kan ni komma till mej ... Inte "skälla" o snacka massa jävla skit till/på andra personer !!!
Lämna en kommentar lr nått .. men glöm inte namn o kanske mejl så jag kan svara om ni lämnar kommentar på bloggen .. För jag svarar inte på anonyma !!
Annars finns de facebook och jag äger även en telefon !!!

För som sagt är de MIN blogg med MINA ord och MINA tankar !! Jobbigt att läsa ? Irriterande läsning ? Lr nått sånt så e de bara att sluta läsa .. Jag tvingar dej/er inte att läsa precis !!


Jaja nu har jag fått de sagt ..
Snart ska jag o Ullah t Tempo o handla för att sen laga mat .. Måste försöka väcka Ullah från hennes siesta bara (; Höhö ..

Saknar D super mycket i vanlig ordning och vill bara pussas o kramas MASSA på honom !!! Möms (;

Vi hörs senare alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: