matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sms-bloggar !! Min telefon har fan vart c...

Kategori:

Sms-bloggar !! Min telefon har fan vart cp hela dagen när de gäller täckningen o 3G .. Därför jag smsbloggar eftersom de bara hakar upp sej hela tiden på "internet" .. Trött men kan inte sova .. Hur fan går de ihop ? Har orolighetskänsla i magen .. Varför ? Känns nästan som att jag inte kan andas ! Va fan e de för fel ?? Låt mej andas ! Låt mej sova ! SassSkit ligger här bredvid o sover som vanligt .. En tröttare hund får man fan leta efter ! Haha .. Drömmer gör hon också den lilla Sötnosen (: Mysigt att ha henne här ! Aja nu ska jag röka nattciggen för sjuttioelfte gången o lägga mej igen ... Hoppas att jag somnar snart ! Natti natti alla söta o salta (; Saknar min D <3 Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: