matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Slapp i soffan

Kategori: Dagens Ord

Älsklingen ringde o väckte mej vid tolv tiden idag (; Så de va ju ett trevligt uppvaknande (; möms !
Käkade lite frulle i soffan o kolla på tv .. Dagen har spenderats i soffan .. Trött tjej asså .. Blir så jävla trött dom första dagarna på mensen ! Kan typ sova hela dagar då ja ...

I morgon bär de av hem t Ockelbo .. Får se hur länge jag står ut där .. Men Madde e ju hemma i byn så blir iaf o träffa henne (;
Får typ värsta ångesten o ont i magen bara på tanken av att jag ska åka dit .. Vill inte vara i Ockelbo men måste dit o fixa lite grejer !

Snart dags att gå ut i de här skit vädret o handla på Tempo .. Vette tusan vad jag o Ullah ska hitta på för
Käk idag :/ men nå mömsigt lär de bli ;9 Höhö

Saknar D <3
Vi hörs sen alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: