matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sista April

Kategori: Dagens Ord

Syster o mosters gobitar skjutsade mej o SassSkit till mamma idag vid tre tiden ..
Där blev jag bjuden på æbleskvier med grädde o sylt (: Mumsigt värre ! De e danskt o eftersom vi har danskt i oss så känns de extra göttans :9 Va säkert mer än 10 år sedan jag åt de sist !! :O

Mamma drog iväg på träning 17.30-19.45 .. Så jag lagade i ordning mat tills mamma kom hem (: Fick bli pressad potatis , kyckling i rosépepparsås , sallad & ett glas rött lr två (; Möms va gott de va !!

Mys vid teven med kaffedrink o snack hela kvällen (:
Nu e jag o SassSkit hemma igen .. Har bäddat ner oss i soffan o glor på dumburken !!!

Känner av cysthelvetet !!!!!! Suuuuuug !!!

Vi hörs sen lr imorgon .
Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: