matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Lördag

Kategori: Dagens Ord

Jahapp .. Jag hade tänkt o sova ut idag ja .. Hur gick de då ?
Vaknade först 5.30 men tyckte de va lite väääl tidigt att gå upp en lördag .. Så jag lyckades somna om o vaknade igen vid 8.30 .. Ullah ringde vid 9 o sa att hon skulle komma över (; Dock tog de henne 1,5 timme innan hon kom ;P Höhö ..

Nu har vi städat o gjort de fint här hemma .. Bara disken kvar ...

Kommer nog få besök från min vän Goliat idag också (: Kul kul ! Inte varje dag man ser hans tryne på byn lixom :p Höhö ..

Om ca 1,5 timme kommer äntligen SassSkit också :D <3

Aja snart blire ett bad för fröken Poulsen (; skönt sörröduru !

Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Slut förstör folks liv!

    2012-04-21 | 17:28:51

Kommentera inlägget här: