matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Landat i Ockelbo

Kategori: Dagens Ord

Sov hemskt dåligt inatt .. Drömde att min älskling hade rymt också så jag äntligen fick träffa honom !!!

Telefon ringde massa i morse .. Men svarade inte förns D ringde (; Då klev jag upp .. Skönt att vakna av att älsklingen ringer o väcker mej ! De trivs jag med (; Möms !

Jag o Ruben tog bussen ner på stan o köpte en ny laddare t mej eftersom min e spårlöst försvunnen ?! :/ :O
Sen ner t station .. Satt där i ca 30 min innan vi klev på tåget o åkte mot Ockelbo ...

Hemma o trökar .. Madde o Sanna va förbi på en cigg nyss ..
Lär fram o handla sen eftersom de e tomt i min kyl ! Men de snöar o jag VÄGRAR o gå i de här jävla äckelvädret !!!!!!!
Blir väl inte så mycket gjort för fröken Poulsen idag .. Hemskt trött fan !

Aja skriver väl nån rad senare ..
Saknar min D <3
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: